If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи въпроса ми е следния: Възможно ли е при компютърна диагностика на алфата да се разбере дали ангренажният ремък е неправилно зацепен и ако не може то как да стане това??
Alfa 146 1.6TS 16v '98
Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската
Значи въпроса ми е следния: Възможно ли е при компютърна диагностика на алфата да се разбере дали ангренажният ремък е неправилно зацепен и ако не може то как да стане това??
По принцип ако е мръднала с един зъб което обкновенно се случва компютъра не го хваща. Ако мръдне с повече компютъра хваща десинхронизация на датчика на к. бал и на р. вал Ама при повече от един зъб може даже и да се чува как блъскат клапаните в буталата Иначе се разбира като се закара в сервиз в който има специализиран инструмент и се проверява
За сега нищо не се чува, но дано не е много серизен проблема.
Днес я карам на диагностика пък ще видим!
П.С На тая алфичка още не съм и усетил потенциала, а си мислех че така си върви, но все повече се убеждавам че и има нещо, няма рез при потегляне пък....преди да сменя ремъка имаше(но тогава ми боксуваше съединителя :P ) карък съм си
Alfa 146 1.6TS 16v '98
Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската
Comment